Loreal Paris Elseve Extraordinary Clay || Prvi dojmovi

"Čekala sam kao žena, kao žena, zaljubljena, na te ja. Čekala sam, dugo čekala, samu sebe sam izgubila." 

Točno tako sam se osjećala dok sam čekala ovaj šampon. Dugo mu je trebalo da izađe s obzirom na to da je u drugim državama već odavno izašao. Ali eto, došao je, ima ga u trgovinama DM-a, također ima i u Bipe (i kasnije sam saznala da je u Bipe dosta povoljniji šampon i regenerator - 17,90kn),  u Kozma nema - barem ne za sada. Zgrabila sam si šampon i regenerator, a sa maskom se još nisam počastila, jer mi još ne treba, imam previše maski za kosu, pa nekog drugog puta budem obavila tu kupnju.


Što Loreal kaže za šampon:
Vaša kosa prebrzo se masti, a vrhovi su suhi? Loreal Paris predstavlja Extraordinary Clay obogaćena s 3 vrste gline koja čisti i hidratizira vlasište. Rezultat: čista, sjajna i hidratizirana kosa. Nakon 3 dana kosa je dalje svježa kao prvog dana nakon pranja. U slučaju kontakta s očima odmah ih isperite. Šampon je bez silikona.
Što Loreal kaže za regenerator:
Rezultat: Njegovana i hidratizirana kosa koja se lako raščešljava. Bez otežavanja. Upotreba: Nakon šamponiranja nanesice cijelom duljinom kose i na vrhove. Pustite da djeluje 5 minuta i isperite.


Moje mišljenje o šamponu:
Prvo sam ga pomirisala - ima blagi miris, ali dosta intezivniji od ostalih mirisa šampona koje sam ja do sada koristila. To su bili obično Schauma ili Syoss. Obično kada ne koristim masku za kosu, šampon nanosim u dvije serije. Pri nanošenju prve serije obično mi se rijetko kad uspije nasapunati kosa, ali nakon nanošenja Loreal šampona, kosa se itekako nasapuna, ali isto sam za bolji učinak prošla i kroz drugu seriju. Kod mene se već nakon nanošenja šampona primjetilo da će mi kosa bit znatno drugačija. I bila je.

Moje mišljenje o regeneratoru:
Prva stvar koja mi se nije svidila kod ovog regeneratora je natpis: "čekati pet minuta, pa isperite". Jesam, naravno da jesam čekala pet minuta, onako stala u kadi i čekala da prođe pet minuta, činila se vječnost; ali htjela sam vidjeti pravi učinak. Inače, dok ispirem regenerator, ne treba mi dugo da isperem regenerator, pa sam i ovaj regenerator ispirala koliko i inače, možda minut. Kada sam sušila kosu osjetila sam po rukama da ga nisam dobro isprala, znači stvarno mu treba dosta dugo da se ispere, nije to sad neki veliki minus, već to što mi se pod vodom činilo kao da sam isprala, a nisam. Tako da kad ispirete regenerator imajte na umu da kad mislite da ste gotovi - niste! Ispirite još minut.


Konačni rezultat;
Suprise! Kao da sam cijeli život koristila krivi šampon. Ova linija je namijenjena za masno vlasište i suhe vrhove - dosta se nas pronalazi u tom opisu, što je i razlog što sam tako iščekivala ovaj šampon i regenerator. Obično već dan nakon pranja kose, vidim, osjetim, smeta mi to masno vlasište, koje nije svima vidljivo, ali ja ga vidim, ja ga osjećam i fuj mi je to. Sa ovim šamponom to nisam imala. Drugi dan mi je kosa izgledala kao da sam je tek oprala, što me oduševilo. Učinkovitost šampona i regeneratora je 72 sata, točnije 3 dana. Što je po meni super, jer uglavnom koristim one što traju 48 sati.  I za kraj, da, doista traje 3 dana, po meni mogu kročit i u četvrti dan, ali sad već moram svezati kosu, jer se ističe masno vlasište. Ali, sve u svemu, do sada nisam imala ni ova tri dana. Našla sam svoj holy grail proizvod. Na slici ispod je moje vlasište nakon dva dana.


Pakiranje proizvoda je klasično, kao svaki Loreal Elseve šampon i regenerator. Tirkizna boja pakiranja, 250ml šampona i 200ml regeneratora. Cijena je 23,90 i šampona i regeneratora. Kod mene se definitivno isplatilo. Ali svaka kosa svoju priču ima, tako da ne garantiram da će svakome odgovarati. Kod mene je ispunila sve kriterije, i obavila napisana obećanja. Šamponu dajem čistu peticu, a regeneratoru četvorku (zbog pet minuta držanja), ali u duetu su petica! Definitivno ću ponoviti kupnju nakon korištenja.

*Na slici lijevo - regenerator, slika desno - šampon. 




Sastojci šampon:
Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-betaine, Glycol distearate, Sodium cloride, CI 42090/blue 1, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Sodium Benzoate, Sodium hylauronate, Sodium Hydoxide, PPG-5-Ceteth-20, Agrilla/Magnesium Aluminium silicate, Salicylic Acid, Fumaric Acid, Linalool, Benzyl Alcohol, Bezyl Salicylate, Montmorillonite, Kaolin, Alpha-isomethyl Ionone, Carbomer, Geraniol, Octyldodecanol, Citronellol, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance. 
Sastojci regenerator:
Aqua/Water, Cetearyl, Alcool, Behentrimonium Cloride, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Cetyl ESteres, Sodium Hyaluronate, Penoxyethanol, Argilla/Magnesium aluminum silicate, Chlorehexidine Dihydrochloride, Salicylic Acid, Linalool, Benzyl, Alcohol, Benzyl Salicylate, Montmorillonite, Isopropyl Alcohol, Kaolin, Alpha-isometyl Ionone, Geraniol, Bht, Citric Acid, Citronellol, Hexil Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance. 

Jeste li vi već uzeli svoj Loreal Elseve Extraordinary šampon ili regenerator? Ili oboje? Koje vi šampone koristite?

19 komentara:

  1. Imam u planu ovu Elseve liniju proizvoda, a sad kad sam pročitala tvoje utiske jedva čekam da je isprobam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti, ako imaš kosu sličnu mojoj :) Ako je kupiš javi mi svoje utiske! :) <3

      Izbriši
  2. mene je isto odmah ova linija zainteresirala, iako sam ju otrkila tek kad je došla kod nas :D
    kupila sam onu masku koja se stavlja prije pranja šamponom i primjetila sam da kosa izgleda nekako čišće, urednije i ljepše pada i da odgođeno je to odvratno masno tjeme haha
    jako si me sad i sa šampon zainteresirala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti si mene zainteresirala sa maskom još više! Haha nisam do sada nikada probala te prije pranja, bilo bi dobro isprobati :) a sampon...da definitivno se isplati!

      Izbriši
  3. Draga, ubijedila si me da ih kupim! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda sam dobro obavila posao :) drago mi je.. Nadam se da ce ti dijelovati kao meni <3

      Izbriši
  4. Mene zanima da li daje volumen. Mrzim kad ga nema..pozdrav, divna si

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volumen.. Pa meni je kosa sama po sebi ultra tanka, nakon korištenja osjetim da je volumen kose malo jači nego inače, definitivno :)

      Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Jel mi moze netko reci kako koristiti navedenu masku za kosu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masku nanosiš na suho vlasište, znači prije pranja. Držiš određenu minutažu koja ti piše na ambalaži (pretpostavljam pet minuta) i zatim ispereš i kreneš sa standardnim pranjem kose nakon toga...znači šampon, regenerator i što sve koristiš :D

      Izbriši
  6. Eh...tolko sam nade polagala u ovaj sampon... ne da mi se kosa umasti isto ko i ranije nego ono...:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ispostavilo da mi je sasvim u redu, za nijansu je bolji od ostalih, ali eto ništa značajno.

      Izbriši
  7. Ja sam ODUŠEVLJENA maskom za kosu 😍 prvi put sam je koristila u subotu popodne i tek sad u četvrtak uveče stavljam je ponovo i perem kosu. Ostale preparate uobičajeno sam koristila posle maske, orzene beer za masnu kosu, schwarzkopf gliss sprej crni i avon kapi za kosu sa arganovim uljem. A masku stavljam na vlažnu kosu i držim 15 do 20 min 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Masku još nisam isprobala sve nešto odgađam, ali vidim dobre reakcije na nju pa bih je mogla uskoro isprobat. Drago mi je što se tebi svidila. Što se tiče šampona još nisam našla idealni, tako da ne mogu izdvojiti ni jedan favorit od šampona, a niti od regeneratora :(

      Izbriši
  8. Kod mene se onda desio neki kontra efekt :/ katastrofa vec sutradan moram vezat rep,i svrbi me vlasiste nenormalno i pojavila mi se perut.. razocarenje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj :( To nije dobra reakcija baš, a ni ugodna. Imala sam takvu reakciju na neke druge Loreal Elseve šampone, ali ne i na ovaj. Možda to nije pravi šampon za tvoj tip kose, ili ti smeta neki od sastojaka. Meni se pokazao jako dobrim proizvodom, toliko dobar, da ga nastavljam koristiti. Nije mi ni štetio, a nije mi nešto znatno ni promijenio stanje kose. Pomirila sam se s time da svako drugi dan trebam prati kosu i to je to :D

      Izbriši
  9. Probao šampon, jer mesecima muku mučim sa masnom kosom – iznenenada se pojavilo, ali ništa! Već posle prvog pranja sam dobio svrab, perut i na kraju sam počeo da se češem! Šta više, pri sledećem pranju je bilo i opali vlasi u kadi. Očigledno mi šampon nije prijao, možda zbog same gline. Osim toga ima SLS, što je često neprijatelj masne kose i osetljive kože glave, pa tako korisnik ulazi u začarani krug. Podeliću sa ostalima savet svog dermatologa po pitanju masne kose! Uvek na lekarski pregled, da se urade analize ako treba, posebno ukoliko je mašćenje praćeno pojavom peruti, jakim svrabom i beličastom skramom koja nakom pranja kose ostaje na površini vode – prekomerna količna sebuma, jer to nekada može biti znak nekog daleko težeg oboljenja kože glave nego što je mašćenje. Osim toga mašćenje može biti do premasne i suve hrane, stresa, hladnog vremena ili prekomernog znojenja leti. Ja sam dobio terapiju mesec dana 1×1 tableta kompleksa B vitamina, smanjio masnu hranu, izabacio slatkiše, prao kosu sa nekim medicinskim šamponom, sada je masnoće dosta manje. Masnu kosu sa komerijalnim šaponima, posebno koji jako pene i prepuni su SLS, teško možete izlečiti. Bolje je uzeti blaže šampone, koji možda slabije peru, ali kada se otkrije i ukloni pravi problem, onda stvar dolazi na svoje. Kada se smanji lučenje sebuma, čak i slabiji šampon će lepo raditi svoj posao. Posebno izbegavajte šampone koji imaju kombinaciju više SLS, zatim dodatak raznih ulja, silikona, parfema, alkohola… Skoro sve rečeno ima i ovaj šampon.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dali moze dijete od 10 godina da koristi ovaj sampon jer nema sta nisam koristila za masnu kosu kontam da probam sa ovim

    OdgovoriIzbriši

Pretraži ovaj blog