OLIVAL EKSTRA BOGATA KREMA S ULJEM SMILJA - noćna njega || Recenzija

Jednostavno sam morala. Jednostavno čim vidim da je nešto napravljeno od smilja, ja to moram imati! Pa tako i ovu kremu Olivala koja je namjenjena baš za noću njegu. Olival ima cijelu liniju proizvoda za njegu sa uljem smilja. To nije dobro - ne za moj džep :D
U liniji ima još: ekstra hidratantna krema za dnevnu njegu, maska za lice sa uljem smilja, micelarna otopina 2u1 sa uljem smilja, micelarna otopina sa uljem smilja, mlijeko za čišćenje lica s uljem smilja, Olival CC krema sa uljem smilja, piling za lice sa uljem smilja, tonik za čišćenje lica s uljem smilja, zlatno ulje smilja i krema za noćnu njegu koju ja posjedujem - naravno sa uljem smilja. Tu definitivno ima dva - tri proizvoda za koja sam uvjerena da ću ih kupiti, ali voljela sam prvo isprobati ono što mi najviše treba, a to je noćna krema.


Olivalova noćna ekstra bogata krema sa uljem smilja namijenjena je za večernju njegu lica i daje licu obnavljajući i opuštajući učinak. Krema sadrži sastojke koje vraćaju elastičnost licu i sjaj, te hrani i dubinski čisti lice; ulje masline, sezama i marelice; sastojci koji regenereiraju kožu: kamilica i aloe vera. I naravno kao glavni sastojak ulje smilja koje potiče obnavljanje i spriječava nastajanje bora. Svi ti sastojci daju kremi neodoljivi miris, naravno, prevladava miris smilja, ali i marelice.

Krema je namijenjena za sve tipove kože. Ja imam masnu kožu i nije lako s njom. Također mi je potrebna hidratacija kože i zato mi ova krema pomogne puno u ispunjavanju svojih dužnosti mojoj zahtjevnoj i pomalo nezahvalnoj koži.


Proizvod dolazi upakiran u bijelu kutiju koja mi se jako dopada. Tu se nalazi i jedan predivan tekst koji opisuje koliko je ulje smilja vrijedno i koliko ga se cijeni. "U kamenu i kršu od Primorja do Dalmacije, u kasno proljeće, rastu milioni žutih cvijetova smilja, skromni i uzvišeni! Ne prozvaše ga uzalud imortelle, besmrtno. Kroz bujni cvat na suhom kršu davalo je smilje živost dalmatinskim domovima i bezvremensku ljepotu koži generacija žena." Znam se našaliti kako je cvijet smilja najdraži cvijet za vještice, s obzirom da one uvjek pate za mladolikim izgledom. Ima logike.
Ambalaža u kojem se proizvod nalazi je vrlo jednostavan, Na vrhu je pumpica koja odlično dozira količinu proizvoda koje ćemo nanijeti na lice. Prozirni čep s kojim se pumpica zatvara, čep je jako čvrst i sigurna sam da se ne bi izlijevao da ga stavite u torbu, proizvod čak nije ni nešto ekstra velik, pa se može i na putovanja nositi.  Preporuča se čuvanje na 15-25°C.


Pri nanošenju je dovoljna jedna doza pumpice i prektrit ćete područje lica, vrata i dekoltea. Jako se dobro razmazuje i vrlo sporo troši, što je super.  Tekstura je bogata i gusta, te kad se nanese na lice izgleda dosta masno. No, to je samo znak da će hidratizirati i obavljati ostale funkcije tokom cijele noći. I ujutro se probuditi sa nenormalno glatkom kožom, jako mekanom na dodir - gotovo baršunastom. Prije nanošenja kreme, preporuča se prethodno ispiranje vode i dobro sušenje kože, za bolju učinkovitost.

Svi Olivalovi proizvodi su na bazi prirodne kozmetike; nema parabena i nije testirano na životinjama. Veliki plus! Ostali sastojci ovog proizvoda:
Aqua, sesamium indicuim oil, prunus, armeniaca kernel oil, cera alba, lanolin, olea europaea fruit oil, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, oenothera biennis oil, centeryl alcohol, glyerin, aloe barbadensis leaf juice, bezyl alcohol, salicylic acid, sorbic acid, limenene, linalool.
Također ulja koja se nalaze u proizvodu su prirodna ulja. 


Ja je ne nanosim baš svaki dan, ali svako drugi jesam. Čisto iz sigurnosti da mi ne isuši kožu, možda i ne bi, ali ne bih voljela riskirati. Ovako mi krema daje odlične rezultate, glatkoću i tonus licu. Definitivno ću nastaviti koristiti proizvod, jer mi je teško ne probudit se sa tom svježinom na licu koju mi ova noćna krema pruža. Cijena ovog proizvoda je 60kn. Ja sam je kupila u DM drogeriji, a inače se može naći u svim ostalim drogerijama, i supermarketima, više o dostupnosti Olival proizvoda možete vidjeti ovdje, a više o Olival proizvodima na njihovoj službenoj stranici.


Jeste li vi probale Olival ekstra bogatu kremu s uljem smilja za noću njegu? Ili možda neku drugu njihovu kremu? Kakvi su vam dojmovi?

8 komentara:

  1. Imala sam i koristila dnevnu i nocnu kremu sa uljem smilja.
    Oko 2 mj sam ih imalauz redovno korištenje ujutro i navecer.
    Odlicne su. Svima ih preporučujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno se isplate :) Drago mi je da i ti imaš pozitivno iskustvo sa ovom kremom :)

      Izbriši
  2. I ja obožavam sve sa smiljem �� Ovu kremicu još nisam probala, valjda će i ona stići na red ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što nisi, mene čudi što je prije nisam otkrila >.< .. Probaj je, nećeš požaliti :)

      Izbriši
  3. Olival je zaista dobra firma, imaju odlicne proizvode. Slicni su Alverde-u... i koristila sam jedino njihov tonik koji se pokazao dobrim za moju kozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se svakako :) vrijedni su svake kune. Ja sam ubrzo u napadu na olivalov tonik, moj je pri kraju pa moram :P

      Izbriši
  4. Volim Olival proizvode... povoljni su u vrlo kvalitetni :) tako da uopće ne sumnjam da će se prilikom sljedeće kupovine ovaj proizvod naći u košarici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mora, jednostavno mora :D Jer mi ni jedan proizvod nije napravio licu, što je ovaj, a vjerujem da bi i svaki drugi njihov proizvod isto napravio, tako da :D Isplati se...

      Izbriši

Pretraži ovaj blog