Favoriti Kolovoza #1


Ovo je prvi post kojeg ću vezat iz mjeseca u mjesec. Radi se o dobro poznatoj temi - Favoriti. Što sam najviše koristila? Što sa zavoljela, a na prvu mi se učinilo da neću? Što sam iz nekog nepoznatog razloga koristila često ovaj mjesec? Dakle,... Dekorative ima 15 proizvoda, a preparative 10 proizvoda. Pa krenimo redom:

Preparativa:

  • Syoss Anti-Dandruff Platin Control 100 Anti - Grease  - šampon za masnu kosu sklonu prhuti. Ne mogu ni jedan drugi šampon koristit, svaki mi duplo zamasti kosu ili je presuha, sa ovim šamponom i kombinacijom ostalih preparativa za kosu, dobijem rezultat s kojim sam i više nego zadovoljna. Vidljivo uklanja prhud do 100%, čak i do 8 tjedana bez povratka prhuti - 500 ml, otprilike 29-30kn u svim drogerijama.
  • Panten Pro-V Aqua Light - balzam Aqua Light za tanku kosu koja se lako masti. Sustav za nevjerojatno čistu kosu koja je i doslovno laka poput pera. Ovaj regenerator je kao stvoren za moju kosu, doslovno već mjesecima samo ovaj šampon, regenerator i masku za kosu kupujem iznova. Rutina kojoj vjerujem. U svim drogerijama oko 20kn. 
  • Schauma Regeneracija i njega - intezivna njegujuća maska za oštećenu i suhu kosu. Formula sa shea maslacem i ekstraktom kokosa  dubinski obnavlja kosu čineći je podatnom i sjajnom. S esencijalnim uljima za obnavljanje i podatnost. Ovu masku koristim svako drugo ili treće pranje kose, točnije po potrebi, kad primjetim da mi je kosa više umornija i sklonija pucanju, tada mi je maska obavezan korak. U svim drogerijama 30ak kn.
  • Balea Hawaiian Dream pjena za tuširanje  - znači miris ove pjene je neodoljiv. Cijena je 12kn, a tako fino miriše. Miris na koži ne ostaje predugo, i to mu jedino zamjeram, al ona dva sata nakon tuširanja što osjetim ovaj miris cvijeta tiare i kokosovog mlijeka, ne može nitko zamijeniti. Inače je za sve tipove kože i dermatološki ispitano. Svoj primjerak sam kupila u Dm drogeriji. 



  • Dove powder soft antiperspirant - traje 48 sati? Naravno da ne, ali traje dovoljno. Doslovno miriše kao puder, samo u spreju. Takav je i osjećaj kad ga se nanese - puderast, lagan, predivnog mirisa. Stalno sam ga koristila kroz kolovoz, ali sad se istrošio, a mirise, ni deodoranse, ne volim kupovati uvijek iste, ima ih previše na tržištu da bih se mirisala samo sa jednim, pa ćemo naći neki novi omiljeni miris za rujan. Jedva čekam.
  • Signal White System - pasta za zube, sadrži natrijev monoflurofosfat. Ne znam da li sam ikada prala zube sa nekom drugom pastom, a da nije Signal? S kojom vi perete? Meni je Signal jednostavno sve, sa drugima kada perem, kao da nisam ni oprala zube. Cijena je 15ak kn, u svim trgovinama i drogerijama. 
  • *Oriflame Purifying Oily Skin Tea Free  - ne šminkam se prije nego li nanesem ovu kremicu - recenziju možete pogledati ovdje.


  • Health & Beauty  Dead Sea Minerals Anti - Aging Mud Mask - zadnji post o kojem sam pisala, bio je o ovoj savršenoj maski, pa morate pročitati recenziju ovdje i vidjeti zašto me toliko oduševila. 
  • Byphasse tonik s ružinom vodicom -  je znam da je već ovo "stariji" proizvod, ali ja ga iz nekog razloga iznova uzimam; ovo mi je druga boca, već dopola potrošena. Ne započinjem, ni ne završavam dan, a da mi lice nije prošlo kroz ovaj tonik koji nema alkohola u sebi - što mi je jako bitno i plus što mi čini licu dobro. Ovo je za sve tipove kože. Moja koža na licu je masna i do sad još nisam isprobala bolji tonik od ovoga. Koliko me sjećanje služi za 20 kn u Dm drogerij. 
  • *Nivea Creme Care krema za čišćenje lica - dubinski čisti kožu te blago uklanja nečistoće; održava prirodnu ravnotežu vlage u koži i štiti od isušivanja; pogodna za svaki tip kože. Ja je koristim nakon što skinem šminku sa lica uvečer. Jako je blaga prema koži, lagano se umasira na mokru kožu lica i ispere mlakom vodom i imate predivno lice. Skine one zadnje tragove šminke sa lica, koje možda ne vidite, al tu su i ona se pobrine za to. 


Dekorativa:

  • Makeup Revolution London Fortune Favouurs The Brave - sve druge palete sam malo zapostavila, zbog ove kupljene preko Pink Pande za 116kn. Recenziju i swatcheve možete pogledaati ovdje.


  • Essence ruž  - bit  će užasno od mene, ali zaista ne znam nijansu ovog prvog sa lijeva ruža, znam samo da je od Essence i boja je ista kao boja čepa, baca na smeđu boju, ali na usnama je malo neprimjetna smeđa, ali kad dodam  MaxFactor Max Effect Gloss Cube u nijansi 12 Hott Aubergine sjajilo, dobijem super nude boju na usnama i to sam najviše nosila proteklog Kolovoza. 
  • *Oriflame The One Lip Sensation Matte Mousse -  suprotnost nude boji, oduševljena ovom bojom i trajnosti i teksutrom, ma sve najbolje o ovom matiranom tekućem ružu za usne. Spomenula sam ga u postu ovdje, gdje sam ga koristila za makeup look.
  • Essence Sun Club Shimmer Bronzing Powder - bez bronzera mi nema ni looka, pa čak ni onog dnevnog. Ovaj mjesec, s obzirom na sunčane dane, sprijateljila sam se sa ovim bronzerom za svijetliju put (tu sam falila, ali isto je poslužio). Ima shimmera u sebi, ali ništa pretjerano, taman za ono što ljetni dani, a i večeri očekuju od makeup looka. Kupljeno u Dm drogeriji za 30ak kn. 

  • Essence maskaru For - Bidden Volume i Topcoat, također i Essence Long Lasting eye pencil 05 C'est La Vie! spomenula sam u New In Proizvodima, pa možete pogledati ovdje. Samo bih voljela dodati jedan update vezano za For - Bidden maskaru i Topcoat. Bila sam razočarana prvih par puta korištenja, ali mi je bilo žao ostaviti je sa strane, pa sam dala priliku, i sad smo nerazdvojni. Jesu trepavice i dalje malo krute, ali to se ne vidi na izgled, niti se toliko osjeti (valjda sam se navikla), stvarno je izgled trepavica, zavidan. 
  • Hello Beauty olovka za obrve smeđa 02 - imala sam nekakvih problemčića sa ovom olovkom, istopila mi se, pa je nisam mogla koristit, ali sam na kraju uspjela je nekako izvući da je mogu koristiti, i sada je redovno koristim pri svakom makeup looku, jer je jako dobra olovka. Nije previše pigmentirana, što je meni super, ne volim pretamne obrve, pa ova olovka ostavi prirodni dojam, a popuni one nesavršenosti savršeno. 
  • Eveline Cosmetics korektor 2u1 - pretužna sam jer mi je pri kraju, oduševljena sam ovim korektorom i iluminatorom u jednom. Recenzirala sam proizvod, pa pogledajte ovdje

  • Essence No Make Up tekući puder - to je ova bočica na kojoj nema ništa, ne znam zašto. U pitanju je puder, s kojim na licu izgleda kao da nemam puder, teško za opisati - onako sasvim prirodno. Prekrivenost je minimalna, al pomogne izgledu super. Ne znam ni nijansu ni ništa o ovom proizvodu, osim da mi je jako dobar i super me služi, Dugo ga već koristim, čudi me kako ga još nisam potrošila, ali poprilično ga ima unutra - puder bez dna.
  • Beauty UK prime fx foundation primer - primer koji ima svilenkasto - glatku bazu, i čini vašu kožu manje masnom, točnije reducira ulje. Koristim ga kao bazu da bih lakše izblendala puder i ujedno da mi produlji isti. Odličan proizvod, definitivno favorit - a pogotovo kolovoza, kada sam ga zbog vrućina još više koristila. 
  • Catrice Fluid Glow Highlighter - od kada sam kupila ovaj proizvod ne ispuštam ga. Recenziju pogledajte ovdje

  • *Hello Beauty - Hean - High Definition makeup Fixer Spray - fiksator u spreju, super proizvod za preko ljeta i super proizvod za produljenje trajanja šminke. Cijenu i dojam pogledajte ovdje
  • Nature's Sexy Pour Femme miris - dobila sam ga za rođendan od drage mi prijateljica, pa ne znam cijenu parfema, ali sve u svemu odličan je. Trajanje mu je osrednje, nije baš da će se čuti nakon 12 sati, ali 6-7 sati mogli bi ste ga nanjušiti na sebi. Ja sam zadovoljna s njime, i kad idem negdje tokom dana koristim ga uvijek. Dizajn je zanimljiv, a što se tiče mirisa, voćkast je, osjetim možda jagode i vaniliju, vjerojatno neki cvijet. Pakiranje je ogromno - 100 ml.

Ovo je izbor mojih favorita u proteklome mjesecu Kolovozu, da možda ih ima puno, ali ovo je prvi post sa favoritima, ubuduće, oni koji se budu ponavljali iz mjeseca u mjesec, neću ponovno spominjati, pa će ih biti manje. Neke proizvode namjeravam opet kupiti, ali sa nekima se volim igrati, pa ću potražiti i isprobati neke druge. 

Da li imamo koji zajednički favorit? Da li vi koristite možda što od ovoga, a da Vam nije favorit? 


Proizvodi označeni sa zvijezdicom ustupljeni su na recenziju - PR proizvodi, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost

6 komentara:

  1. Imamo 🙌 Balea je u pitanju.

    Nazalost Catrice Fluid.... nisam uspjela uhvatit,place mi se....vidim da su svi prezadovoljni....mrizim majusni,jedini dm kmeeee 😁

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Highlighter je velika šteta što nisi uhvatila, stvarno je favorit godine, ne mjeseca :D Ako ništa, barem me razumiješ koliko je Baleina pjena za tuširanje dobra! :D

      Izbriši
  2. Ni ja nisam uhvatila Catrice fluid i baš mi je žao zbog toga :( di god sam ga tražila, samo tester na polici..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A puno njih ga nije uhvatilo, vidim dosta proizvoda iz te kolekcije, al highlighter nigdje. Šteta...

      Izbriši
  3. Eveline 2u1 korektor i Catrice fluid glow su moji definitivni favoriti ove godine :D Byphasse tonik s ružinom vodicom nisam isprobala zvuči zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Byphasse tonik jednostavno moraš probati! Stvarno se nećeš razočarati, a cijena je presmješna s obzirom na količinu i kvalitetu.

      Izbriši

Pretraži ovaj blog