ORIFLAME FACE LOTION SA ULJEM ČAJEVCA || RECENZIJA

Ovih dana sam bila dosta zaokupljena poslom i previše iscrpljena od istog, da nisam imala snage pisati, samo spavati - sleep beauty! Sad kada sam napunila baterije, voljela bih podijeliti s vama iskustvo s korištenjem losiona za lice od Oriflamea. U komentarima mi možete reći što vi koristite od svojih kremica da se riješite svojih problema s licem - crvenilo, prištiće, masnu kožu, suhu kožu,...?

Naime, ovaj losion je Tea Tree, točnije sa uljem čajevca. Isto to ulje čajevca pomaže u kontroli masnog lica, koje je na ovim temperaturama vrlo postojano. Tako da, čak, i ako nemate masnu kožu lica, u vrijeme ljeta ovaj losion dobro dođe; zbog znoja, vlage i slično. Ako imate mješovitu kožu, u ljeto je sigurno masna, pa, bi ova krema super iskontrolirala to stanje i spriječila dodatno masćenje kože. Veliki plus je što ulje čajevca ne nagriza i ne oštećuje kožu, no bit je da losioni, kreme, gelovi i uljne mješavine koje sadrže ulje čajevca ne smiju stajati neki duži period, jer propadnu.




No, vratimo se mi na losion, koji mi je dobro došao u ovim ljetnim danima. Ja ga osobno koristim nakon maske za lice, nakon stavljanja tonika na lice ili prije nanošenja šminke. Ispostavilo se da mi je najučinkovitiji prije nanošenja šminke, iz razloga što prekrije masnoću na koži, što mi je jako bitno, jer je moja koža masna. Pakiranje je mala bočica od 50ml, šteta što je ima tako malo, al bolje, ovako sam sigurna da se neće pokvariti i da ću sve potrošiti, a mogu nositi sa sobom na putovanja, jer je pakiranje putno. Ambalaža na prvu izgleda mint boje, međutim, bočica je prozirna, a krema je mint boje. Točno mi je takvog i mirisa.



Kad sam već spomenula miris, čak me podsjeća na miris Deep Relief ili bilo koje kreme koja se koristi za tako neke ozlijede koje treba ohladiti. Također, osjećaj na licu nakon nanošenja losiona je osvježavajući. Tekstura losiona je vrlo lagana, rekla bi vodenkasta, al ipak, nije ju potrebno puno nanositi da bi prekrio cijelo lice. Malo više od jednog prsta. Razmazuje se odlično, ne ostaju nikakvi tragovi na licu koji bi ukazivali na neupijanje losiona.



Lice mi izgleda jako čisto i nimalo mi rezultati ne ukazuju na gore stanje masnoće po licu. Ono što mi nije drago za ovaj proizvod, to je da sadrži parabene (produljenje roka trajanja proizvoda i još neke loše stvari). Ima ih u kremama, dezodoransima i sprejevima za tijelo. To mu je jedini minus. I to što nije u većem pakiranju, eto čisto zbog mene. Od sastojaka sadrži:




Moje iskustvo s ovom kremom, je jako dobro. Ništa zbog čega bih požalila. Malo nakon nanošenja losiona, imam nekakav čudan osjećaj na licu, ali brzo prođe, pretpostavljam dok se ne upije. Nije mi nadražilo kožu, niti mi ju je isušilo. Nisam dobila neželjene prištiće, možda jedan samo?! Losion ne djeluje na način da ću se riješiti masne kože zauvijek, već momentalno.Sve u svemu moja ocjena je 4/5.

Proizvod možete naručiti preko Oriflame kataloga, cijena mu je 52,00kn. Malo velika cijena s obzirom na veličinu, ali definitivno dobro dođe, isplati se.

Jeste li vi isprobali Oriflame Face Lotion s uljem čajevca? Što mislite o proizvodu? 

*PR - Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

4 komentara:

  1. Zvuči kao dobra kremica. No eto ja se od svoje Balea aqua kremice još uvijek ne odvajam :D Kako imam suhu kožu možda mi čak ova ne bi ni odgovarala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baleina aqua kremica je isto na bazi vode kao i ova, samo što je ova više za mješovitu i masnu kožu, pa se drži ti Baleine kremice :)

      Izbriši
  2. Iz Oriflame linije s uljem čajevca sam godinama koristila upravo malo pakiranje ulja čajevca, najprije kako bih pokušala sebi pomoći sa svojim pubertetskim problemom, a kasnije u svrhu rješavanja akni na zaručnikovim leđima. I mogu ti priznati da, kad sam pročitala ovu recenziju podsjetila me na toliko toga.
    Ova linija mi je uvijek bila dobra iako ju odavna ne koristim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, evo ja sam je sada prvi puta isprobala i oduševljena sam rezultatima. Nastavit ću je koristiti jer imam dosta masnu kožu sklonu prištićima, pa dobro dođe u svakodnevnoj upotrebi :)

      Izbriši

Pretraži ovaj blog