Garnier BB Cream || Recenzija

Prije svega, naravno, htjela bih vam poželjeti sretnu novu godinu; nadam se da vam je dobro započela, te da će se tako nastaviti. U svakom slučaju, želim vam zdravlja, puno sreće, ljubavi, dobre volje i dobrih trenutaka, da vam 2017. godina bude najbolja do sada; učite iz pogrešaka, i činite stvari iz ljubavi, a ne zato jer morate!

Tako sam ja učinila jednu pogrešku, i sad je pokušavam popraviti! Malo sam posustala u pisanju postova, ali jednostavno nisam imala vremena - faks, posao, .... Sad sam se malo izorganizirala, pa ću biti redovita. Imam puno planova s vama za ovu godinu i nadam se da ću ih uspjeti ostvariti. Počela sam sa novim logom, pa što mislite? Jednostavan je i zato od mene ima veliki plus. Sad nakon pustih opravdanja, krenila bih sa recenziranjem proizvoda koji za mene trenutno ima glavnu ulogu u mojoj svakodnevnoj rutini - Garnier BB Cream.


Ovaj proizvod je davno izašao na tržište, međutim meni je ponovni favorit. Sve manje koristim pudere, više ovakve podloge preferiram na dnevnoj bazi. Dok za izlazak nadodam Aurin Velvet Matte kompaktni puder - čiju recenziju možete pogledati ovdje.


Garnierova BB krema dolazi u dvije verzije; prva je za suhu kožu, druga je za mješovitu do masnu kožu. BB krema za suhu kožu, navodno, daje izgledu jako masan look, pa sam iz tog razloga probala noviju verziju BB kreme za mješovitu do masnu kožu. Što kaže Garnier: zahvaljujući svojoj formuli, Garnier BB krema 5 u 1 bez ulja, sada vam pruža 12 sati savršene kože bez dodatnih nanošenja kako biste se mogli posvetiti svakodnevnim izazovima cijelog dana. Ova visoko učinkovita, sveobuhvatna njega kože predstavlja formulu bez ulja, posebno osmišljenu za kombiniranu do masnu kožu. Obogaćena je ekstraktom grejpfruta, ultra apsorirajućim perlitom, mineralnim pigmentima i SPF 20 koji pruža zaštitu kože od UV zraka. Uštedite vrijeme uz Garnierovu BB kremu 5 u 1: u samo jednom nanošenju, matirajte, hidratizirajte i prekrijte nesavršenosti tijekom cijelog dana.


Moje mišljenje se poklapa sa Garnierovim, znači svaka stavka je takva kakva je i to me je oduševilo. Koža mi se nakon nanošenja ne sjaji, matirana je i dugotrajna. Jedino mi ne prekrije baš sve pore na licu, ali ostale nedostatke kao na primjer područje oko očiju - da. Ako vam se ne sviđa kao podloga nalicu, slobodno se ova BB krema može koristiti i kao korektor. Jednostavno prekrije sve što bi ste htjeli prekirit. Postoje dvije nijanse ove kreme: light i medium. Ja koristim medium i toliko mi se uklopila sa kožom da je to nevjerojatno, izgleda prirodno.


Jedina mana ovog proizvoda je što sadrži dosta alkohola, dosta se čuje to i u mirisu, pa ako imate suhu kožu, možda da ipak ispod nanesete primer, što se inače ispod BB krema ne stavlja, ali eto čisto iz sigurnosti da vam se koža ne isuši i da nemate onaj osjećaj zatezanja na licu.


Pakiranje mi se jako sviđa, nekako je tanko, elegantno, lijepo odgovara uz ruku. Tuba sadrži 40 ml proizvoda kojeg se po meni jako teško za nanositi. Proizvod se treba okrenuti okomito, tako da vrh tube dira lice i tako očekujete da proizvod izađe. Ali na kraju izađe, pa budete sretni :) Cijena proizvoda je 40 kn, ali stalno bude neka akcija kada je i ovaj proizvod na akciji, pa ako naletite, svakako se isplati kupiti ovaj proizvod.

Sastojci:
aqua/water, cyclopentasiloxane, alcohol, denat, butykene glycol, ethylhexyl, methoxycinnamate, peg-10, dimethicone, phenyl trimethicone, squalane, bispeg/ppg-14/14 dimethicone, parfum/fragrance, magnesium, sulfate, talc, nylon -12, malititol, disodium streroyl glutamate, tocopheryl acetate, ascorbyl gluciside, citrus grandis fruit water / grapefruit fruit water, aluminum hydroxide, linalool, benyl alcohol, sorbitol, perlite, propeylene glycol, geraniol, bht, citral, vaccinium myrtillus fruit extract, pentraerythrutyl, tetra-di-tbutyl, hydroxyhydrocinnamate [+/- may contain ci 77891 / titanium dioxude, ci 77491, ci 77492, ci 77499/iron oxides] (f.i.l. b185455/1).

Već sam spomenula da mi se ne sviđa količina alkohola u proizvodu, osjeti se to i u mirisu, ali zato nema parabena, i proizvod je nekomedogen (ne izaziva prištiće), te je također dermatološki testirana.

Što vi mislite o ovome proizvodu? Da li ste ga isprobali? Koju vi BB kremu koristite? I kako vam se sviđa moj novi logo? :)


2 komentara:

  1. Sviđa mi se logo i dobrodošla nazad :D Nažalost ja nisam takvog mišljenja ova BB krema je ušasno isušvala moju kožu i oksidirala u narančasto tako da je kod mene bila jedan veliki fail :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je koža oživila nakon korištenja ove BB kreme, imam masnu kožu, ovo je BB krema baš za masnu kožu, na meni je djelovala, ali nikad nije sigurno - ovisi sve od kože do kože :) Ali definitivno da ima veliku količinu alkohola u sebi, ima... Tako da postoji vjerojatnost da će nekome isušiti kožu.

      <3

      Izbriši

Pretraži ovaj blog