Trendovska kolekcija "We Are...." || Essence

Nova Essence trendovska kolekcija "We are..." stiže nam na prodajna mjesta baš u vrijeme Valentinova. Raznolike crvene nijanse u kombinaciji s hladnim sivim nijansama osiguravaju savršen izgled. Ja sam si neke nabavila, i neću na tome stati. Essence trendovska kolekcija “we are...” će biti dostupna na prodajnim mjestima DM-a, Kozma i Bipe tijekom veljače do isteka zaliha.
Ja ne mogu prekriti svoju očaranost Essence velvet mat ružom za usne koji u ovoj kolekciji dolazi u samo tri nijanse, a to su: 01 P.S. We ♥ Pink, 02 P.S. We ♥ Red i 03 P.S. We ♥ Berry. Moja nijansa je 03 P.S. We ♥ Berry, uzela sam je čisto zato jer stvarno imam mnogo crvenih ruževa, ali nakon što sam probala jedan, dovoljno mi je da znam da ću kupiti i crveni i rozi! Da bi stvar bila bolja - imaju i olokve koje se savršeno slažu uz nijanse ruževa, također sa istim imenima nijansi.


Inače, osim ruževa i olokvi za usne, u kolekciji možete naći još: kremasto sjenilo u olovci - nijanse - 01 be my highlight i 02 be my glam-light (23,90kn); dip tuš za oči ultra black&vodootporan (23,90kn); umjetne trepavice i 3D naljepnice - model - 01 I'm crazy like you  (28,90kn); multicolour rumenilo - nijansa - 01 you & me = awesome (28,90kn); lak za nokte - nijanse - 01 I have grey-t times with you, 02 pink party only with you i 03 I ♥ you berry much (16,90kn); toaletna torbica u obliku usana (25,90kn); 10ml toaletnu vodicu u mirisu - 01 you're ooohh to my lala (25,90kn). 


Osim ruža počastila sam se i sa lakom a nokte u nijansi 03 I ♥ you berry much. Boja je vina, ima nešto malo ljubičaste, ali puno više crvene - onako, boja trule višnje. Nanosi se u dva sloja. Prvi sloj baca više na boju krvi, što nije loša boja, ali se vidi da treba još jedan sloj. Drugi sloj se dobije željena boja, tako da pigmentacija laka je 4/5. Četkica je tanka, što ja osobno ne volim, ali volim kad su u pitanju tamniji lakovi, lakše dođem do rubova, a da ne zamrljam cijeli prst. Tako da u ovom slučaju sam sretna što je četkica tanka.Traje standardno 2-3 dana bez popravljanja. Jedina zamjerka koju sam našla je to što na laku piše da je sjaj laka dosta jači, no ja ne vidim ništa posebnij sjaj, čak bi rekla da se manje sjaji nego oni lakovi što su cijelo vrijeme u prodaji. Sjaj je standardan - ni premalo, ni previše, po mjeri! 


Odavno me nije toliko nešto očaralo poput ruža, sad se već ponavljam, ali istina je, baš me oduševio. Prvo što vidiš kad ga otvoriš je stick ruža u obliku srca. Pa kud baš srce?! Pa Valentinovo je, ok, pridodano je i to kolekciji. Onda ga isprobaš, znajući da će biti čudno nanositi ruž u obliku srca na usne. Zatim, ostaneš u šoku kad svatiš da se ni jedan ruž nije prilagodio usnama kao ovaj u obliku srca. Malo zaoštreni rubovi na ružu pomogli su mi da obrubim malo usne, zatim ih ispunim predivnom bojom - deep berry, koja je neodoljiva i jako postojana, Ruž je dosta pigmentiran. To me privuklo razmišljanju da si nabavim ruž u nijansi P.S. We ♥ Pink. I budem... 


Iduća stvar, nakon nanosa ruža na usne, je taj da sam ga pošla testirat na piće. Doslovno sam zaboravila da imam ruž na sebi. Ako nešto volim to su obojane usne, a ako nešto mrzim to je onaj osjećaj na usnama ko da imam tri kante ruža na usnama, a ne tri sloja. Uglavnom, piće je preživio i to jako dobro. Nije se ni izblijedilo, niti su bile potrebne repete. Izdržao je i piće, i šetnju = 4-5 sati. Došla sam kući, pojela sam! I pogodite što, samo malo se skinuo, mislim da je malo ne bi se znalo, već skinulo ga se dosta, ali se još primjetila ta bobičasta nijansa.


Odličan dugotrajan mat ruž za usne u preslatkom crnom pakiranju, na kojem su iscrtana tri srca. Na usnama sam osjetila minimalnu ispucalost, nakon skidanja. Pa preporučam, za svaki slučaj da se odmah u startu naoružate balzamom za usne; prije ili nakon nanošenja ruža. Nije puno ispucanih usana, samo što ja ne volim ni najmanje moguće ispucane usne. Jer ja to odmah počnem grist i napravim trostruku veću štetu, nego što je mogla biti. 


Jeste li vi već bili u nabavci nečega iz trendovske kolekcije "We are..."? Što ste uzeli? Što biste voljeli uzeti? 

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog