Čarobni piling gel za tijelo -> Olival

Nadodala sam još jedan korak u svojoj rutini tuširanja. Nije bio nužan, međutim ispostavilo se da moja koža jednostavno voli ovaj proizvod, a ja joj moram udovoljiti. Radi se o Olivalovom čarobnom piling gelu za tuširanje u pakiranju od 200ml, inače postoji čitava linija čarobnih proizvoda: čarobno suho ulje, čarobno mlijeko za tijelo, a čarobni piling gel za tijelo je najnovije. Donedavno ovaj piling gel je mogao ići samo u paketu sa suhim uljem, a od sada ga možete kupiti i samostalno. Moje iskustvo s ovim proizvodom pročitajte u slijedećim crtama.


Olival kaže:
Olival Čarobni piling gel sadrži zrnca koštice marelice i masline za lagani piling i skidanje odumrlih stanica kože. Prigodan je za svakodnevnu njegu uz dodatno poticanje regeneracije kože te produljeni mladenački tonus i izgled. Blagog je i ugodnog mirisa i teksture, lako se ispire, a nježna pjena ne peče oči. Baza gela je prirodni tenzid bez SLS-a koji ne isušuje kožu, a emolijentni biolipidi hidratiziraju nakon čega koža postaje meka i glatka, Još jedna uspješnica iz Olivala koja je svojim sastavom u skladu sa zahtjevima "zelene kemije" i ne utječe na otpadne vode te ne zagađuje okoliš. Čarobni piling gel može se koristiti za pranje lica i tijela, a tako tretiranu kožu poželjno je dubinski nahraniti i hidratizirati Olival čarobnih suhim uljem ili Čarobnim mlijekom za tijelo.


Ja ću krenuti od same ambalaže proizvoda, kao i uvijek. Ugodno sam iznenađena, jer je ambalaža jako čvrsta; čvrsta plastika, nije lomljiva kao što to zna biti slučaj kod nekih brendova, a čep na ambalaži je jako kvalitetan, na odvrtanje, da si gotovo siguran da će ti držati proizvod sigurnim u slučaju da se odlučite nositi ga na neko putovanje. Sama veličina ambalaže nije velika, stane u svaku kozmetičku torbicu ili barem u onu torbicu zajedno sa pastom za zube. Ako ste probali čarobno mlijeko za tijelo, onda će vam biti dovoljno da vam rečem da su ambalaže iste.


Sam proizvod je dosta dobar. Postala sam ovisna o njemu. Iako ga ne koristim baš svaki dan. Možda jednom ili dva puta maksimalno u tjednu. Poprilično mi je drago to što nakon korištenja pilinga ne osjećam zatezanje kože! Niti je isušuje, niti ne stvara iritacije. Jako je nježan piling, pri nanošenju dosta puta ostali pilinzi znaju grebati i biti neugodni, kod čarobnog Olivalovog pilinga to nije slučaj; jako je nježan i odlično obavlja svoj posao. 
Nakon korištenja proizvoda, koža je glatka i meka na dodir baš kao što Olival obećava. Da ne spominjem miris, koji je ujedno i zaštitni znak čarobne Olivalove linije (za one koji su probali nešto iz linije); meni najviše vuće na miris marelice. Miris je itekako prisutan i osjeti se na koži po par sati nakon, što me iznenadilo, jer mi ni jedan gel za tuširanje nije tako dugo ostao na koži. Koliko je taj miris intenzivan i čutljiv, toliko je neutralan. Jer, osobno ja, ne volim mješati mirise po sebi, a nakon tuširanja u ovom piling gelu mogu slobodno se namazati sa bilo kojim losionom za tijelo ili čime već se mažem. Mirisi se neće pomiješati na čudan način, već ima nekakav balans u svemu tome, tako da kombinacija ispadne nedoljiva.


Kako ja to nanosim?
Prvo se otuširam sa svojim gelom kojeg koristim svaki dan pri tuširanju, zatim nanesem čarobni piling gel od Olivala na tijelo, čija je tekstura srednje gusta, lagano si izmasiram cijelo tijelo i guštam dok to radim, jer je osjećaj neodoljiv, pogotovo jer ta zrnca koštica marelice i masline ne grebu, već njeguju. Stvori mi se blaga pjena koju isperem toplom vodom, baš kao klasični gel za tuširanje. Nakon toga kožu obavezno namažem losionom za tijelo, iako nakon ovoga toliko mi i nije potrebno, ali se bolje osjećam kad učinim taj korak. Sve u svemu piling obavlja svoj dio posla (otklanjanje odumrlih stanica kože i čini je mekom i glatkom na dodir). Također sam ga testirala i na licu i moram reći da sam oduševljena rezultatima. Oči me nisu pekle, malo me je samo zatezalo oko nosa ali kada sam se namazala dnevnom kremom nakon pranja lica u piling gelu osjećaj je bio dobar. Na dodir koža lica je jako mekana i lice mi je izgledalo svježe i čisto, koža je hidratzizrana, što više reći? Proizvod je za ocjenu 10/10. Može se kupiti u DM-u, Mulleru, BIPI i Nami za 50 kn.


Sastojci: 
Aqua, Coco Glucoside, Sodium Coco Sulfate, Acrylates/Palmeth-25, Acrylate Copolymer, Glyceryl Oleate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Olea Europea Seed Powder, Parfum, Phenohyethanol, Ethylhexlglycerinm, C: 159885.


Jeste li vi isprobale nešto iz Olivalove čarobne linije? Jeste probale piling gel za tijelo? Što mislite o ovom proizvodu?

*PR - Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

2 komentara:

  1. meni je cak toliko blag da su mi drazi malo jaci pilinzi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga probala na licu, na licu jest blag ali nije preblag, osjetim kako mi ona zrnca masiraju kožu i obavljaju što trebaju, a na tijelu mi je taj osjećaj totalno izgubljen - preblag je. A sad nekome će to odgovarati, nekome ne, naravno :D eto meni se ispostavilo da mi je koža tijela i lica puno mekša nego prije ovog proizvoda, tako da mi definitivno odgovara :)

      Izbriši

Pretraži ovaj blog