Favoriti veljača #3

Veljača. 

Jako buran mjesec za mene, za razliku od siječnja koji je bio divan, krasan, i tako. Tako kratak mjesec, a puno toga se promijenilo. Između svega i radno mjesto. No, dobro. Kroz tu, meni depresivnu veljaču, ovo su proizvodi koji su me tješili. Neki proizvodi, kao na primjer, proizvodi za njegu lica, bi mi se ponavljali iz siječnja, pa ih nisam stavljala u veljaču. Ako vas zanima o kojim se proizvodima radi iz siječnja, pogledajte ovdje, a za veljaču nastavite čitati.


Dugo najavljivan Loreal Elseve Extraordinary Clay šampon i regenerator. Još nije isprobana maska iz te linije, ali umirem od želje da je probam, čisto jer je drugačija od svih koje sam do sada isprobavala. Ovaj šampon i regenerator, ne znam što bih rekla, bila sam oduševljena u početku s njima, i još ih volim, daleko od toga, ali me ne vuče da ih ponovno kupim. Potrošeni su, a ja sada već gledam koji šampon i regenerator da uzmem, a da nije ovaj. Ne znam je li riječ o mojoj znatiželji što je to još na tržištu ili mi ovaj šampon i regenerator nisu ostavili dobar utisak? Svakako pogledajte recenziju.


I u siječnju sam voljela Etos gel za tuširanje, samo što je bio od kokosa, a ovaj je od limete. Miris nije toliko jak kao što je kod limete, ali se da raspoznati o kojem se voću radi. Ono što mi je posebno kod ovog gela za tuširanje, a nije da nema kod nas takvih, su ove kuglice u samom gelu. Volim osjećaj kada razmazujem gel po tijelu i posao koje te kuglice obavljaju. Koža mi je ekstra hidratantna i meka nakon pranja s ovim šamponom. Na žalost ovo mi je zadnji primjerak Etos gela za tuširanje i općenito Etos proizvoda koje sam dobila na poklon od rodice koja je putovala u Nizozemsku.


Korištenje maski za lice, postala mi je jedna od glavnih zadaća koje obavljam dva puta tjedno. Najčešće su to Baleine maske, jer su najpovoljnije, 6.90kn u DM drogeriji i jednostavno mi se sviđa osjećaj nakon korištenja njihovih maski. Najdraže su mi Balea Peel Off maska za lice sa hamamelisom, ekstraktom marelice i matičnom mliječi, zatim Balea maska za lice sa bijelim čajem i trešnjom i naravno Balea maska za lice sa medom i mlijekom.


Ponovno sam se zaljubila u *Matt Mousse ruž za usne od Oriflamea u nijansi Coral Dream, cijeli mjesec ga nosim non-stop, predivan mi je. Također od Oriflamea, obožavam, njihovu *paletu za konture, ona mi je također svaki dan, svakodnevno u upotrebi. Stvarno im nemam zamjerku! Kratka recenzija za ruž nalazi se ovdje, a recenziju za paletu za konture pogledajte ovdje.


Kako to uvijek biva, nikada nam dosta četkica, e pa tako sam ja pokušala ne kupiti još jednu, međutim nije mi pošlo za rukom. Radi se o Essence četkici za sjenila, flat četkica malo zaobljena na vrhu, s kojom mi je nanošenje sjenila sada malo lakše i draže. Manja je od mojih ostalih, dosta je precizna i dlačice su dosta mekane. Cijena je 12.90kn u DM trgovini.


Još uvijek nisam izgrizla svoje nokte što je veliki napredak za mene! Tako da sam nastavila svoju kupnju lakova za nokte, isto tako i ostale preparate. Zaljubila sam se u Essence ulje za oporavak noktiju, radi se o arganovom ulju. Mislim da bi mogla napraviti recenziju o ovom proizvodu, pa neću duljiti. Boja laka u koju sam zaljubljena kroz veljaču bila je od Gabrinia Nude Matte rozi mat lak za nokte. Čak ga i danas nosim, jednostavno mi je boja savršena.


Novi proizvodi koje nam je Catrice ustupio ove godine su predivni, ali ja ću morati izdvojiti jedan proizvod koji mi je naj naj, a to je maskara Rock Couture Extreme Volume. Pogledajte recenziju.


Ovi korektori se prebrzo troše, to je jedan od najčešćih proizvoda koje kupujem. U veljači sam koristila od Maybelline New York Affitone Concealer, volim ga, ali neću ga ponovno kupiti, iako mi je stvarno drag i lijepo pokriva, ipak nije nešto najbolje što sam isprobala. Cijena mu je bila otprilike 30ak kuna u KOZMA, bila je akcija, pa nisam točno ni sigurna. U svakom slučaju sigurno je favorit veljače.


Loreal Paris je u veljači na naše tržište doveo Lip Paint sjajila za usne, također ima i ruževa. Uskoro će recenzija o ovom proizvodu, pa ne želim reći ništa što će ga odati. Ja imam nijansu 101 Gone With The Nude.


Imamo li neki zajednički favorit? Recite mi koji su vaši favoriti bili kroz veljaču? 

Proizvodi označeni sa zvjezdicom ustupljeni su na recenziju - PR proizvodi, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog