Alverde tonik za lice - divlja ruža

Inače, gotovo nikada ne kupujem proizvode za lice koje sadrže alkohola u sebi. Iz istog razloga iz kojeg ga vjerojatno i vi  također izbjegavate. Naravno radi se o isušivanju lica. Tko bi volio nakon čišćenja lica imati osjećaj peckanja, zatezanja, i noć nakon fleke na licu od tog alkohola u sastavu? Pa nitko. Ali sam jednom prilikom, kada mi je hitno trebao tonik za lice, samo sam posegnula za prvim. To je bio od Alverdea tonik za lice sa divljom ružom, a u nastavku možete čitati kako ga je moja koža prihvatila.


Alverde kaže:
Za suhu i osjetljivu kožu. Dermatološki ispitano. Ne sadrži sintetičke mirise, boje ni konzervanse. Sirovine su pretežito iz kontroliranog biološkog uzgoja. Bez sastojaka na bazi mineralnih ulja.  Uputa za uporabu: nakon čišćenja nanijeti na blaznicu te njome nježno prijeći lice, vrat i dekolte izbjegavajući područje oko očiju. Pakiranje sadrži 200ml, kupljeno je u DM trgovini, plaćeno otprilike 20ak kn.


E sada bi kao trebali moji dojmovi. Pa da krenemo. Proizvod mi je onako, srednja neka ocjena po meni. Nije da je on meni djelovao loše na kožu ili da sam imala kakve posljedice, već jednostavno mi nije to ono što treba biti. S obzirom da sam ga uzela na brzinu, bilo ga je dobro probati. Ali odmah ću reći da neću ponavljati kupnju ovog proizvoda. Alverde marka je brend baziran na prirodnim sastojcima, znači biljne sirovine koje potječu iz kontroliranog ekološkog uzgoja, te također imaju certifikat NaTrue, a taj certifikat imaju samo oni proizvodi koji udovoljavaju strogim ekološkim i etičkim smjernicama za prirodnu kozmetiku proizvedenu prema načelima održivog razvoja. Baš nema razloga zašto bi Alverde proizvodi bili zaobiđeni u drogerijama. Cijene su im više nego prihvatljive, a proizvodi općenito su im odlični, ali eto ja ih svejedno često puta zaobiđem, ne znam ni ja pravi razlog.


Ambalaža tonika za lice je standradna plastična tuba, sa poklopcem na "kvrc" kao što se može naći kod šampona. Otvor mi nije nešto siguran, može puknuti - ipak je plastika. Ali nanošenje tonika na vaticu se može fino kontrolirati, neće izaći previše proizvoda ili se truditi istisnuti da uopće izađe nešto proizvoda, jednostavno funkcionira. Iako u proizvodu ima alkohola, alkohol se u mirisu ne osjeti previše. Najviše se tu ističe miris ruže, koji je stvarno lijep miris, nije prejak, nije preslab, sredina nekakva!


Kako ga ja nanosim:
Nakon što sam lice očistila micelarnom vodom i/ili mlijekom za lice, vaticu namočim u tonik i kružnim pokretima čistim lice. To radim uglavnom uvečer, ne volim baš tonik stavljati ujutro. I čistim lice sa tom natopljenom blaznicom dok ne dobijem rezultat takav da mi se nakon što prođem lice, blaznica bijeli. S obzirom da sam prethodno oprala lice, uglavnom je dovoljno jednom proći.


Sumirano => dosta dobar proizvod za isprobati, svakako ima boljih. Voljela bih da proizvod malo duže traje, jer se stvarno jako brzo troši; šteta što ima alkohola, da nema alkohola proizvod bi bio pun pogodak, ovako mu to najviše zamjeram, iako nije imao nekog velikog utjecaja na moju kožu. Tješi me što alkohol u popisu sastojaka stoji negdje po sredini, pa znam da nije jedan od glavnih sastojaka, ali isto je tu! Sve u svemu, preporučila bih ga svima koji traže nešto "novo" za isprobati, pa neka odluče sami da li bi ga voljeli nastaviti koristiti.

Jeste li vi probali nešto od Alverde kozmetike? Kako vam se čini Alverde tonik za lice sa divljom ružom?

5 komentara:

  1. Isprobala sam Alverde tonik i isto nisam posebno odusevljena,ali ulje nije lose iako ga koristim vise za vrat,dekolte i ramena. Ali zato sam ugodno iznenađena maskom za lice a najvise sam zadovoljna okoloocnom kremicom...pozz 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ta okoloočna krema, čula sam za nju, svakako je moram isprobati :D A maske za lice, ne znam, još se ni u jednu nisam razočarala haha, tako da vjerujem da je dobra. Što se tiče tonika, nije mi naškodio, a nije mi ni učinio ništa za lice, tako da - dok ga ima trošit ću ga i to je to :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Trebao je biti smajlic! Super i detaljno, keep it going! :D

      Izbriši

Pretraži ovaj blog