Essence Shine Shine Shine Lipgloss

Već sam par puta napomenula kako nisam ljubitelj sjajila, kad ono par recenzija na blog samo o sjajilima, nigdje ruževa, pa evo i još jedan! Trudim se zavoljeti ih, jer dolazi ljeto i volim na usnama imati nešto prozračno, što mi ne treba dugo da skinem, pa mislim da su sjajila idealna za to. Ovaj put sam uspjela naći dva, o kojima sam ovisna ovih zadnjih mjesec dana. Iako ste o jednom od njih, mogli čitati nešto i u favoritima ožujka. Dakle, danas vam predstavljam novu liniju sjajila od Essenca Shine Shine Shine Lipgloss, dvije nijanse koje ja imam i s kojima možete postići savršen wet look. Cijena mu je 16,90kn. Kupljen u DM drogeriji.


Riječ je o jednoj nude nijansi - 10 - Dress Up Our Lips! i bold nijansi - 09 - One-Woman Show. Inače, u kolekciji stvarno imate veliki odabir nijansi, izbor između 12 nijansi, mislim da će svatko naći nekog favorita za sebe. Mene još interesiraju neke nijanse, na primjer, voljela bih probati nijansu - 12 - Runway, Your Way, onako baš me zove. Essence za ova sjajila kaže da ima glatku, podatnu teksturu, da stvara ekstremni sjaj i pruža učinak mokrih usana, te da nisu ljepljiva na usnama. Od nude do intenzivnih boja do prizma sjajnog učinka.


Samo pakiranje ovog proizvoda je lijepo i elegantno; na vrhu i na dnu ambalaže je malo šira, a u sredini malo uža. Aplikator je jako mekan, sa jedne strane plosnat, sa druge zaobličem, ja nanosim sa ovom stranom gdje je plosnato jer lijepo legne na usne i nanosi se poprilično lagano. Kada aplikator izvlačimo iz ambalaže, pri vrhu ima jedan uski dio koji kao da ocijedi višak proizvoda sa aplikatora, što mi je super. Nanošenje na usne je, kao što sam već natuknula, dosta precizno. Međutim, jedina stvar koja mi se ne sviđa baš kod ovog sjajila je to što se ne nanosi podjednako, ali se može nadograđivati, pa se te praznine nadopune lako, tako da sam taj dio oprostila. Sjajilo ne isušuje usne previše, ali zaštite nikada dosta, tako da prethodno napravite piling ili samo zaštitite usne balzamom.


Što se tiče dugotrajnosti proizvoda na usnama, koliko se može očekivati od sjajila da bude dugotrajan, mislim da je s te strane sasvim solidan. Ova nude nijansa mi traje malo kraće, nego bold, ali s obzirom da je jednostavna za nanositi, lako se ponovno nanese i bez ogledala. Sve u svemu, traju otprilike neka dva sata maksimalno, bold nijansa traje uglavnom duže od toga. Naravno, ne prežive baš hranu, slabo i piće, ali to je ipak sjajilo, pa se od njih to i ne očekuje, iako ova bold nijansa i izdrži. Dosta je pigmentiran, te se lako prenosi. Essence tvrdi da nije ljepljiv na usnama, e pa sa tim se ne bih baš složila. Definitivno je manje ljepljiv nego prethodna sjajila od Essenca, tako da su se tu dosta popravili, ali i dalje bude ljepljivo, pogotovo pri nadogradnji boje na usnama, što je potrebno jer se ne nanosi najbolje. Ja to riješim sa maramicom, pa bude malo podnošljivije.

One-Woman Show

Dress Up Our Lips
Sastojci:
Polybutene, Octyldodecanol, Silica Dmethyl Silylate, Disterdimonium Hectorite, Dextrin Palmitate, Alumina Tocopheryl Acetatem Propylene Carbonate, Sodium Saccharin, Phenoxyethanol, Aroma (Flavor).

Defintivno bih preporučila ovo sjajilo svima, jednostavno ga je za nositi, cijena mu je i više nego prihvatljiva, moguće je za svaki dan kombinirati, te ima stvarno veliki spektar izbora nijansi, pa odaberite neku za sebe.



Što mislite o Essence Shine Shine Shine Lipgloss-u? Jeste li već isprobali neke nijanse? Koje?

6 komentara:

  1. wow bas dobro izgledaju, cini mi se da cu morat bacit oko na njih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :D Ma odlični su, definitivno moram nabaviti još nijansi!

      Izbriši
  2. Koja divna sjajila! Dugo sam ih izbjegavala, no u zadnje vrijeme me sve više privlače... Čuda se događaju :D One-Woman Show nijansa ti odlično stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma odlični su, volim njigovu pigmentiranost definitivno. A One-Women Show je i mene iznenadio, uvijek sam izbjegavala ovako neke "kričave" nijanse, sad znam da neću više. Hvala ti

      Izbriši
  3. Odlican post :)
    Meni se jaako dopada ova nova essence kolekcija sjajeva :)
    Divno ti stoje nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivne su, da. I svakako nabavljam još nijansi, ovo su bile testne. Hvala ti :)

      Izbriši

Pretraži ovaj blog