Hairx - Volume Boost Dry Shampoo || Oriflame

Neću puno sa opravdanjima, ali ispitni su rokovi, u međuvremenu sam i nešto bila bolesna - priča se dalje zna. Da ne duljim puno, Oriflame mi je poslao jedan super proizvod koji koristim često, radi se o Hairx Volume Boost Dry Shampoo, odnosno, šampon za suho pranje kose. Možete ga kupiti preko kataloga Oriflamea, ili njihove web stranice za 52 kune.


Što Oriflame kaže:
Protresite i  raspršite prema korjenu suhe kose. Umasirajte, a zatim iščetkajte. Doza je pod pritiskom. Može eksplodirati ukoliko se zagrije. Držite dalje od izvora zapaljenja. Ne raspršujte na otvoren plamen ili druge izvore. Ne pušite tokom nanošenja. Ne oštećuje i ne bacajte dozu u vatru čak i kad je prazna. Zaštitite je od sunca i ne izlažite temperaturi preko 50°. Čuvajte van dosega djece. Ne raspršujte u blizini očiju ili lica. Ne nanosite na oštećenu ili nadraženu kožu. Šampon za suho pranje kose, s kompleksom ceramida, upija masnoće i osvježava kosu između dva regularna primanja.

Moji dojmovi:
Prvi put sam stavila šampon za suho pranje, između dva pranja, ali sam za početak čekala da mi se zamasti dovoljno, da mogu bolje vidjeti rezultate. Iskreno, neke razlike nije bilo. Kosa mi je bila malo osvježena, ali sam isto sutradan trebala oprati kosu. Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog šampona za suho pranje kose je to da je miris predivan i ostane na kosi cijeli dan.


Što se tiče same ambalaže, ona je jednostavna, na izgled podsjeća na pakiranje dezodoransa, na vrhu je plastičan čep i raspršivač, identičan kao kod određenih dezodoransa. Raspršivač odlično iznese proizvod na tjeme suhe kose, lijepo ga rasporedi gdje treba, međutim taj šampon ostavlja dosta bijelih tragova na kosi ako stavite proizvod samo na jedno mjesto. Hoću reći, da prilikom nanošenja trebate proizvod nanijeti po cijelom tjemenu, a ne samo staviti na jednu točku, jer to neće lijepo izgledati. Ako vam se to dogodi, kao što se meni dogodilo iz prvog puta, onda samo malo bolje umasirajte to u vlasište i tragovi će nestati i na tom mjestu će te imati glatku kosu. Miris mi je dosta slatkast, idealan mi je za ljetno doba koje nam je došlo, tako da svakako ga valja imati. Odlično mi je kako se Oriflame potrudi za svaki proizvod da stavi upute na svim jezicima, lijepo su napisane upute za korištenje proizvoda, ako ne stanu u ambalažu, onda stave na papiru u pakiranje.


Sam učinak ovog proizvoda je, onako, ništa posebno. Osobno, ne volim šampone za suho pranje, jer mi nisu od neke koristi, osim ako je nešto u zadnji čas, ali ništa ne može pomoći masnoj kosi nego voda, šampon, regenerator i maska! Ali eto, opet ga uvijek imam kod sebe, a ovaj mi je trenutno favorit i za sada ostajem na njemu. To zadovoljstvo nije stopostotno, ali eto koristim ga valjda zato jer mi odgovara taj miris, miris mi je sve, a rezultat sam po sebi je onako, ocjena 6 (od 10), ali ponoviti ću se, zbog mirisa se ta ocjena diže. Sastojci u proizvodu mi isto nisu najdraži, ali dobro, može se pregrmiti; alkohol i parfem, ne volim baš to u proizvodima.

Sastojci:
Butane, Isobutane, Propane, Alcohol Denat, Tapioca Starch, Aqua, Parfum, Polymethylsilsequioxane, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Linalool, Peg-8, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Geraniol, Butyphenyl Methylproional, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Limonene, Zingiber Officinale Root Extract, Ceramide 2, Biotin.

Da li vi volite koristiti šampone za suho pranje? Jeste li probali Oriflameove šampon za suho pranje?

*PR - Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog