Oriflame Diamond Cellular micelarna otopina || White Diamond Elixir

Moj tip kože je mješovita do masna koža, a ujedno je i preosjetljiva, znači stvarno rijetko što nađem za svoj tip kože, a da mi nema neželjenih reakcija. Tako da za početak nisam ni očekivala previše od proizvoda, da budem iskrena, ali nisam očekivala ni rezultate koje sam dobila na kraju. Prije svega ću napomenuti da nije svaka koža ista, iako tip kože može biti jednak kod više ljudi, reakcije kože nisu isti i ne znači da će i vama biti ni upola kao meni. Testirala sam Oriflame Diamond Cellular micelarnu otopinu sa eliksirom mješavine bijelih tartufa.


Cijena micelarne je 139 kuna, često bude na akciji (ovaj mjesec nije) i kada bude cijena je 89kn. Kao što to napišem u svakom postu gdje recenziram Oriflame proizvod, i u ovom ću ponoviti. Oriflame proizvode možete kupiti preko kataloga, ili njihove web stranice gdje možete vidjeti proizvode, i odmah ih i naručiti - skroz jednostavno. Diamond Cellular micelarna otopina za čišćenje lica; raskošno i osvježavajuće sredstvo za čišćenje lica s White Diamond eliksirom učinkovito uklanja sav make-up dok čisti i tonizira kožu u jednom jednostavnom koraku. Pogodno je za sve tipove kože, uključujući i osjetljivu. White Diamond eliksir je mješavina bijelog tartufa zvanog "White Diamond (bijeli dijamant)" koji ovaj eliksir čini jedinstvenim i ekskluzivnim. U kombinaciji s aktivnim sastojkom za posvjetljivanje, ujednačava ton i daje mu blistavost (umanjuje neujednačenu pigmentaciju). Zahvaljujući micelarnoj tehnologiji, micele vežu i uklanjaju nečistoće i suvišni sebum iz kože. Preporuke: Nježno umasirajte u lice i vrat, a zatim uklonite brisanjem. Nije potrebno ispirati. Dermatološki testiran. - kaže Oriflame, a piše u uputama koje dobijete zajedno sa proizvodom.


Pakiranje ovog proizvoda dosta luksuzno izgleda. Plastična je ambalaža, ali neka fina plastika nije ona jeftina, prozirna je, odnosno bezbojna. Na vrhu ima bijela pumpica koja mi u početku nikako nije išla za rukom, špricalo mi je na sve strane, a sve zato jer sam držala pod krivim kutom. Savjet je da držite pod kutom od 90° da ne bude micelarne više oko vas nego na blazinici. Proizvod je siguran za put, ne morate se bojat zbog pumpice da će izlaziti iz nje otopina ili nešto slično, jer pumpicu možete zaključati, tako da je zavrtite prema gore, kad je zavrtite prema dolje, pumpica se otključa, stvarno praktična stvar. Miris ima nekakav, ne znam kako ga opisati, kao da si u vodu stavio neku blagu kemikaliju. Nije intezivan, ne smeta osjetljivim nosićima, dosta je blag, a jedva da ga se i osjeti. Na dnu ambalaže stoji dno koje ima efekt dijamanata. Super je dodatak s obzirom na samo ime proizvoda --> Diamond Cellular.




Učinkovitost ove otopine, je jedna druga stvar, posebna priča. Micelarne otopine su tu da skinu šminku, a u isto vrijeme i da njeguju kožu, odnosno da ju čisti i tonizira. Ovaj proizvod je to radio mojoj koži, barem ovaj prvi dio. Svu šminku sa lica bi skinuo, i to je bilo nevjerojatno kako dobro skida šminku. Međutim, rezultati slijedeće jutro su nešto što me iznenadilo. Koža ispod očiju mi je bila toliko suha, da su se nekakve ranice stvorile. Peklo je jako, toliko jako da nisam mogla ni kremu staviti na lice. Područje ispod očiju je bilo jako kritično, što se tiče stanja kože, ostatak lica je gorilo, oči su mi suzile danima. Ne znam što je to što mi je moglo naškoditi iz ovog proizvoda. Iz tog razloga sam nastavila koristiti micelarnu otopinu u nadi da će mi se koža naviknuti na sastojke, da će ih prihvatiti, međutim reakcije moje kože su samo bile sve gore i gore, tako da sam prestala koristiti proizvod. I to mi je bilo jako žao jer je tako lijepo čistio šminku, do zadnjeg sloja na licu. Još ću jednom naglasiti, to je do moje kože, to što je ona tako reakgirala, ne znači da će i vaša, inače proizvod je odličan, odlično obavlja svoju glavnu funkciju. Razočarala me reakcija moje kože, žao mi je što nisam slikala, ali njegovala sam te dijelove lica što sam više mogla da to prođe što prije, slikavanje mi nije bilo ni na kraju pameti. 


Proizvod od 139 kuna, da napravi takve reakcije na koži je nešto što ovaj proizvod ne bi trebao priuštiti, nisam se tome nadala stvarno, u najmanju ruku bih očekivala da neće skinuti šminku kako treba, s time bih se pomirila, ali sa ovim jednostavno ne mogu. Od sastojaka jedino sam skeptična na Butylene Glycol, jer on lako prodire u kožu i oslabljuje protein i staničnu strukturu, što svakako nije rezultat koji bi netko želio, s obzirom da je sam cilj njege lica da je se hrani, popravlja, obnavlja i osvježava stanice, a pogotovo vitalne lance proteina. Jedino mi je to neki logičan razlog, a možda je to samo jedan period kod mene, pa ću mu dati šansu nekom drugom prilikom, da se uvjerim dodatno. Preporučujem ovaj proizvod osobama koje nemaju jako osjetljivu kožu.


Jeste li vi probale Oriflameov Diamond Cellular micelarnu otopinu? Kakva vam se čini Diamond Cellular micelarna otopina? Jeste li probali bilo koji drugi proizvod za njegu lica od Oriflamea? 


*PR - Proizvod je ustupljen na recenziju, no to nije utjecalo na moje mišljenje i iskrenost.

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog