AURA - Velvet MATTE - Pressed Powder

Jedan od najbitnijih i glavnih "sastojaka" make up looka je puder! Prethodno sam koristila tekući puder od Essencea i stvarno mi je bio dobar, al takva sam da volim šarati, pa sam ovaj mjesec odlučila probati od Aure Velvet Matte kompaktni puder sa matte završetkom. Postoji šest nijansi, a ovu koristim ja:

Puder je dobar, zadovoljna sam, samo što sam mislim falila malo nijansu. Po mom mišljenju uzela sam nijansu tamniju - 317 Warm Beige. Malo mi je tamnij, iako ne znači to puno s obzirom da ću sad pocrnit, ipak, kreće sezona sunčanja, a i uvijek ga se može koristiti kao bronzer. Zapravo, pogodila sam nijansu. Pri nanošenju pudera namirisala sam miris! Da, predobro miriše! Kupljen je u Kozmo drogeriji, cijene se ne sjećam jer bila je slavna Kozmo vikend akcija :D (otprilike 30ak kn na akciji)

Da se razumijemo, prije ovog završnog sloja pudera idu prethodni slojevi pudera! (ma daj....) Ovaj puder je idealan za masnu kožu, ili ako imate nekog sjaja po licu za kojeg ne želite da je tu.
Samo pakiranje je idealno, super je za ponijet u torbicu ili na put. Ima malu spužvicu - koja mi nije baš najdraža - prilikom nanošenja sa spužvicom koju sam dobila u pakiranju, ostajale su mi tamne mrlje po licu, koje čak ni kistom za nanošenje pudera nisam uspjela izblendati. Ponovnim nanošenjem sa četkicom za nanošenje pudera se lako nanijelo i lako izblendalo. Također ima i malo ogledalce koje mi je super detalj.
Ako ponovno budem išla kupovati Aura Velvet Matte puder - možda se odlučim za malo svjetliju nijansu.

Definitivno sam falila nijansu :) 

A ovo su sastojci: 


Jeste li vi probali Aura Velvet Matte Pressed Powder? Kakvi su Vaši dojmovi? Pišite :))

0 komentara:

Objavi komentar

Pretraži ovaj blog