Mini recenzija => VELVET STICK MATT LIP COLOUR

Bok svima,

Već sam na nekoliko blogova vidjela dosta recenzija za Velvet Stick Matt Colour Lip - kao ruž za usne u olovci. Svi ga hvale i mene je zanimalo zašto, pa sam ga morala kupiti (opravdanja, pusta opravdanja). Do sada još nisam imala nikakav ruž u olovci, a čak se može i oštriti šiljilom za olovke.
Moj ruž je u nijansi -  05 Plum Perfect, po meni neka boja trule višnje/vina, malo tamnija od toga, ali mi nije baš šljiva, ali super nijansa, po meni najljepša od pet - što kolekcija Velvet Sticka nudi.


Što se tiče pigmenta - moram pohvalit, te se stvarno, vrlo lagano nanosi na usne. U jednom sloju dobiješ lijepu boju usana za svaki dan, podebljaš li sloj - rezultat je i više nego očekivan, nisam se baš nadala da bi mogao biti tako postojan ruž, al ipak je, bravo Essence! Prvih par minuta nakon nanošenja ruža, osjeti se mekoća usana, malo nekako je "teži" ruž nego obični ruž, ili sjajilo, ali je dobar osjećaj. I da, piše da je Matt Lip Colour - po meni je polumat. 



No, ono što se meni nije svidjelo, a to je da mi nakon uru/dvi vremena što ga nosim, počne mi baš smetati. Usne kao da mi se suše. Boja je još uvijek tu, ali zato nestaje onaj dobar osjećaj na usnama koji sam osjećala kad sam ruž tek nanijela. Ja ne volim kad imam osjećaj da nosim ruž, onaj ružni osjećaj, da jedva čekaš da ga skineš. Čak sam jela i pila sa ružom na usnama, boja je i dalje bila postojana. Trajanost je nekih četiri - pet sati. Ali kad ga poželiš skinuti sa usana, dovoljna ti je maramica, vrlo lako se skida.
Što se tiče samog pakiranja ruža, već sam spomenula da je u olovci koja se oštri. Zanimljivo! Pakiranje nije neko glomazno (2 grama), može se nositi i kao putni ruž. 




Kupila sam u DM drogeriji - cijena je 17kn 


Lažem! 16,90kn ;)


Jeste li vi isprobali Velvet Stick Matt Lip Colour? Koje vi nijanse imate? Kako ste zadovoljni?

2 komentara:

  1. Volim Velvet Stick Matt Lip Colour ... baš su praktični... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Definitivno jesu, vjerojatno si uzmem neke druge nijanse :)

    OdgovoriIzbriši

Pretraži ovaj blog