Daj da ti se predstavim...

I tako ja tu :) Nemam pojma kako početi, pa ću onako, standardno...
Moje ime je Ema, živim u Splitu,i imam 21 godinu. Konobarim dok ne krenem na faks po drugi put (jer prvi put mi se kao "nije svidjelo", pa se nadam da drugi put hoće). To je ukratko.
Inače, veliki sam ljubitelj mode, šminkice - ma sve što vole mladi, naravno :D
Dugo sam pratila, i još uvijek pratim kanale na youtubeu videa sa vodičima o načinu šminkanja, kupovinama, uređivanju kose, a meni su drage recenzije za pregledat. Pa nekad ne uspijem naći recenziju za proizvod koji ja baš želim, ili mi je neki preskup u tom trenutku, i tako nađem milijun razloga zašto da pokrenem blog i počnem pisati recenzije i novosti koje otkrijem na putu, i da podijelim to sa svima, a još uz to volim pisati (i pričati...). Pa me eto. Prvu recenziju ću odma obaviti u idućem postu, Nadam se da ću nekome utjecati na odluku (to bi bilo fora).
- A sad zakletva.... (Postavljam ruku na svoj neseser) Zaklinjem se da ću govoriti istinu, i samo 
istinu! 



Čitamo se !

Ema



6 komentara:

  1. Ciao Ema ☺️ Hihi dobro ti je ovo "Postavljam ruku na svoj neseser." ☺️ Sretno u nastavku pisanja (I na faksu �� ) ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, vjerujem da nitko se ne bi kunio u svoj neseser :P Hvaala ti :)))

      Izbriši
  2. Veselim se čitanju.
    Imaš li i svoju fejs stranicu da te još lakše mogu pratiti? Ili Instagram? 😁

    OdgovoriIzbriši
  3. Naravno da imam :) --> FB https://www.facebook.com/sayemablog/?fref=ts

    :)

    OdgovoriIzbriši

Pretraži ovaj blog