Essence - shape your face - contouring palette

Essence contouring paleta sa tri različite nijanse - bronzer, highlighter i blusher. Jedva sam dočela naići na ovakvu paletu za countouring. I našla sam ga! I imam ga! I da super je! Mislim .. neloš. Onako, izgledaš svježe i zdravo, a postupak je u samo tri koračića (jer imaš tri  nijanse), pa zapravo dobro dođe ako bi htjeo napraviti contouring lica, a vrijeme ti je ograničeno, ili imate momka ko ja kojem se ne da čekati da se našminkate :D Mislim da je ovo super paleta za tebe.

Prva nijansa - slavni BRONZER - jako mi se sviđa, dobar je pigment i lijepo stoji na licu.
Druga nijansa - HIGHLIGHTER - po meni dosta loš, slab pigment, skoro pa ne vidim da mi je na licu, al opet je tu i daje dobar završni rezultat, al ovaj highlighter ne koristim, koristim jedan drugi essence highlighter (malo je kremastij pa mi je draži) - soo glow! nijanse 10 look on the bright side.
Treća nijansa - BLUSH - baca mi na pozlaćenu svjetlucavu boju, jako mi se sviđa boja, samo bi voljela da ima više pigmenta, al inače mi se jako sviđa! 


Contouring paletu nabavila sam u DM drogeriji za 30ak kuna. Sveukupno sam zadovoljna proizvodom, nijansama. Ne koristim ih striktno po uputama, jer mi se highlighter ne sviđa u paleti - koristim drugi.

Koju vi contouring paletu koristite? Jeste li možda probali ovu? Kakvi su dojmovi?

2 komentara:

Pretraži ovaj blog